.

środa, marca 30

Tapety do pobrania

 Aktualizacja. 

W tej chwili tapety będą udostępniane bezpośrednio tutaj, na blogu, a nie przez FB. Aby zobaczyć aktualne tapety kliknij TUTAJ.
---------------------
Witam Was serdecznie. Przygotowałam dla Was niespodziankę. Co miesiąc będę udostępniać tapety na pulpit z kalendarzem. W tym miesiącu zainspirowałam się już Wielkanocnie :) Kolorki oczywiście wiosenne, wesołe, moje ulubione!


Aby pobrać tapetę w wybranej dla siebie rozdzielczości, musicie wejsć na mój profil na Facebooku - wystarczy kliknąć a obrazek poniżej:



Kliknijcie u góry strony znaczek "lubię to", aby uzyskać dostęp do wszystkich zasobów.  W katalogu ze zdjęciami znajdziecie "TAPETY", oraz instrukcję, jak sciągnąć wybraną na dysk komputera :)

1 komentarz:

  1. Cudnie! Uwielbiam takie fotki, już się zachwycałam na fc :) Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń