.

niedziela, stycznia 9

Zapraszam :)

Bardzo miło mi pokazać Wam, to nad czym pracowałam ostatnio. I nie, nie są to zdjęcia ;) To miejsce, w którym mogę spotkać się z Wami, gdzie zobaczycie moje zdjęcia, fotoalbumy, umówicie się na sesję, dopytacie o wszystkie nurtujące was szczegóły, możecie zamówić obrazy na płótnie, fotoalbumy i fotoksiążki, odbitki wszelkich formatów... Gdzie mogę w spokoju i skupieniu dopieszczać moje zdjęcia. Starałam się stworzyć klimat zachęcający do rozmowy, do spędzenia u mnie kilku chwil... Klimat, który oddawałby moją fotografię ;) Udało się?

10 komentarzy:

  1. Pięknie :)Bardzo przytulnie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulino, już podziwiałam wcześniej na facebooku :)Przepiękny klimat, tak to można pracować godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) I wiecie co? Jak ja tam lubię pracować!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie wcale nie dziwię. Mnie przyjemnośc sprawia patrzenie na samo zdjęcie wnętrza.

    Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz chwalilam na fb, ale i tutaj poslodze :) Przepiekne studio, to chyba marzenie nie jednego fotografa. Caly wystroj, kompozycja i kolorystyka jest idealnie dobrana. Gratuluje i zycze wszystkiego dobrego w Nowym Roku i wielu, wielu klientow :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    jestem pod wrażeniem ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne miejsce, ale ja bym dodała trochę więcej koloru... jest przytulnie, ale bardzo szpitalnie!
    Nie krytykuję jednak, widać wielki nakład pracy i osobiste zaangażowanie! Naprawdę bardzo ślicznie!

    OdpowiedzUsuń