.

środa, października 17

Lavendove Love

Właśnie dzisiaj rano ukazał się Bridelle Online Wedding Magazine, w którym i ja miałam przyjemność coś majstrować :) A mianowicie kiedy usłyszałam o całym zamyśle, o samych polskich realizacjach, o pięknych stylizacjach - to wiedziałam, że MUSZĘ tam być!

Ponieważ terminy były ścisłe, wsiadłam więc po jednym z fotografowanych przeze mnie ślubów w samochód, po czterech godzinach snu, zajechałam po Jesikę, zrobiłam ponad dwieście kilometrów, trzymając kciuki za pogodę ;) Jechałabym i czterysta jak by trzeba było!

Pogoda stanęła na wysokości zadania. Tak jak obiecywała organizatorka całego zamieszania - Karolina. Ja z resztą też mam niezłe układy z górą, bo zazwyczaj jak trzeba  - to się rozpogadza :)

To co zobaczyłam u Karoliny, całą przygotowaną stylizację, wszystkie dodatki i cudeńka... ahhh... czy ja muszę mówić, że mogłabym tam zamieszkać? Taka sroczka jak ja? I wszystko w ukochanej przeze mnie stylizacji vintage. Koronki, wrzosy i jesienne słońce...

Tak więc ogromne podziękowania dla modelki Jessi, oraz niezastąpionym dziewczynom, których tu nie widać - ale uwierzcie - efekt ich pracy widzicie, bo to właśnie ich rękoma i wyobraźnią to wszystko powstało. Ja tylko łapałam światełko :)

Zapraszam :)


































A wszystkich zapraszam do obejrzenia całego magazynu :)

http://www.brimag.pl/

fotografia PAULINA DROZDA / www.drozdaimmagine.pl
make-up&hair MEGI SOBIESKA / megi.sob@gmail.com
modelka JESIKA BIEDUNKIEWICZ
modelka mini ASIA K.
stylizacja BRIDELLE
florystyka OLGA PISAREK MY BIG DAY / www.mybigday.pl
słodkości PIECE OF CAKE / www.facebook.com/PieceOfCakeTorty
suknia MARGARETT / www.margarett.pl
biżuteria ANNA LIPOWSKA / www.lianna.blox.pl
bukiety z guzików ANNA WRZESIŃSKA BUKIETERIA / www.bukieteria.net
buty KSIS / www.ksis.pl
welon ZUZA-WELONY / www.zuza-welony.pl
spódniczka tutu OCHH TUTU /www.ochhtutu.pl
parasolka VICTORIA COBURG / www.victoriacoburg.pl
papeteria DECO STUDIO DESIGNS / www.decostudio.pl
przygotowanie sesji BRIDELLE

15 komentarzy:

  1. Coś pięknego,bajka po prostu :D
    Mogła bym oglądać i oglądać te zdjęcia i chyba zatraciłam się w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, wspaniale uchwycone detale, podziwiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bajkowe zdjęcia, cudna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość świetna :D Bardzo podoba mi się modelka z tortem... dobry moment :)
    Na zdjęciach gdzie je babeczki fajnie wygląda to niesforne ucho, tak "Elfowo" wyszło. Fajnie pasuje do tej baśniowej stylizacji :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina świetnie się ogląda całe zestawienie, te pastele... Miód !
    No ale jak widać kupa roboty - ale efekt super.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, spojrzenie modelki hipnotyzuje - przyciąga bardzo uwagę. Bardzo podoba mi się pastelowość zdjęć kolory i taka lekka jakby mgiełka, delikatne światło. Uwielbiam taką delikatność zdjęć. Cały wystrój bardzo uroczy, biurko, maszyna do pisania itd, taki słodki vintage :) zachwycona jestem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam bardzo za tak pozytywne przyjęcie tej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne światełko, cudne kolorki, magiczne chwile, niesamowity bokeh, piękna, pastelowa obróbka, uwielbiam:) Paulinko, powiedz proszę jaki obiektyw tak pięknie rysuje.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo, to mój pierwszy obiektyw, do którego właśnie zapałałam miłością powtórną - 50mm 1.8. Jest to chyba najfajniej sprawujący się pod światło obiektyw jaki mam. Jeszcze 24-70 2.8 lubię, robi fajne promyczki i gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulinko, dziękuję. Bardzo umiejętnie wykorzystujesz swój sprzęt, Twoje fotografie nieustannie zachwycają mnie już od kilku dobrych lat. Prawda jest taka, że tak naprawdę sprzęt fotograficzny tylko w odpowiednich rękach i tylko umiejętnie wykorzystany Tworzy tak niesamowite dzieła, a Ty jesteś w tym mistrzynią:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny klimat mają te zdjęcia. Jestem zachwycona :)
    I bukiet z guzików i ręcznie robione menu no cudo :)
    Wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczności :) Jeszcze raz gratuluję ! A niebieski budzik - cudny :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjecia, ujecia, wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  14. Paulinka, minęło już trochę czasu, a ja nadal nie mogę wyjść z zachwytu nad Twoimi zdjęciami i pracą! Mam nadzieję, że zobaczymy się przy kolejnym numerze Bridelle online :) I może u Ciebie na Mazurach?
    Buziaki
    Karolina

    OdpowiedzUsuń