.

wtorek, kwietnia 2

Dla każdego coś miłego {Wielkanoc}

Święta, Święta i po Świętach jak to mawiają... Szybko minęło, pod znakiem rodzinnym, pod znakiem spokoju, czasu rozmów, oglądania książeczek i zlizywania lukru z babeczek :) Wiem, że te wspomnienia gdzieś się w głowach moich dzieciaczków zaszyją, jako taki fajny i ciepły kapitał na przyszłość...

Ja zaprasza na kilka zdjęć - trochę stylizowanych i pozowanych, a trochę takich z naszego prawdziwego życia. Majka wyrasta na modelkę i już nie ucieka a wręcz GARNIE się przed obiektyw! Co więcej - sama chętnie łapie za mój aparat (że też udźwignęła!) i możecie tu zobaczyć dwa zdjęcia 100% jej autorstwa (ja + ja ze Stasiem).

Zapraszam zatem i ostrzegam - wysoka zawartość cukru w cukrze :)












16 komentarzy:

  1. mnóstwo ciepła i radości bije z tych zdjęć, aż miło się ogląda... eh sama bym sobie pozlizywała lukier z babeczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak Maja... a potem jak prawdziwa Dama - wytarła sobie kącik ust rąbkiem sukieneczki ;)

      Usuń
  2. Jak tęsknie patrzą na huśtawkę zasypaną śniegiem... już chyba wszyscy mają dość tej dlugiej zimy. Ale za to za jakiś czas będziemy mogły opowiadać "wiesz wnusiu a kiedyś z Twoją/im mamą/tatą we wielkanoc lepiliśmy zajace ze śniegu..." ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy opowiadać, będziemy zdjęcia oglądać...

      Usuń
  3. Szalenie przyjemnie się Was ogląda :) I mam identyczną książkę kucharską ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite jak wiele radości dzieciaki mają z oglądania książki w której prawie nie ma obrazków ;)

      Usuń
  4. takiego cukiera w cukrze...to ja zawsze i chętnie :D

    przepiękne foteczki ;) a dzieciaczki + ty...no bajeczka :)
    może zabrzmi to troszke wazeliniarsko-ale poczułam się jak członek rodzinki ;P
    oglądająca siostry/przyjaciółki albumik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo taki syndrom "wspólnej chaty" jest jak najbardziej pożądany :)

      Usuń
  5. Na pozór takie zwykłe, rodzinne zdjęcia, a jednak zachwycają. ;) Jest pani niesamowita! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny rodzinny wpis! A córka na pewno odziedziczyła foto-talent po mamie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paula jesteś niesamowita....piękne wszystkie.

    A powiesz mi co tam piekłaś z tym jajkiem :) ?

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przepis z kwestii smaku: http://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/wielkanoc/jajka_zapiekane/przepis.html

      Usuń
  8. te zdjęcia są przeurocze! mam kilku swoich faworytów, na czele Maja w geterkach w kwiaty! ;)
    i zastanawiam się czy ten cudny blur na niektórych zdjęciach to Twoje lensbaby czy po prostu freelensing? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko robione poczciwą 50mm - przypięte i odpięte ;)

      Usuń
  9. Świetne fotografie, widać na nich tyle emocji :)

    OdpowiedzUsuń