.

środa, lutego 13

Śmiech i łzy {Ola i Mateusz}

Kiedy przypomnę sobie dzień ślubu Oli i Mateusza, to w głowie zaczynają mi wirować różne emocje - wzruszenia, śmiech, radość... Cudowna atmosfera, dwoje fantastycznych ludzi - których jakbym znała już od bardzo bardzo dawna. Co prawda poznałam ich rok wcześniej, gdy Ola była świadkową na ślubie Ali i Dawida, których zdjęcia publikowałam na blogu TUTAJ i TUTAJ.
Ale nie o to mi chodzi. Znacie to uczucie, kiedy spotykacie kogoś a jakbyście znali się dziesięć lat? Tak właśnie było z nimi :)

Z tym większą przyjemnością zapraszam Was dzisiaj do obejrzenia reportażu i pleneru z tego Ślubu :) Mam nadzieję, że moje zdjęcia choć trochę pozwolą Wam poczuć ten śmiech i te łzy (nie tylko Pary Młodej, ale i moje zza wizjera aparatu).

włosy: Akademia Fryzjerstwa 
makup: Agata Ambroziak
wesele: WDW Warmia Waplewo 
zespół: KULTOWI + Łukasz Chmiel jako Michael




























 

















12 komentarzy:

  1. Fantastyczny materiał. Absolutnie genialnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina! Mistrzostwo:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Paulina
    Emocjonalnie jest, bez blichtru i "uśmiechów nr 3" tylko żywiołowo
    Osobiście najszybciej powiesiłbym zdjęcie ostatnie:)

    Szkoda, ze przy moim ślubie bujałaś jeszcze w obłokach zamiast z aparatem...

    Łukasz Szymański

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Łukasz :)
      Para naprawdę fajna, spontaniczna - więc i zdjęcia takie :)
      A co do mojego "zdjęciowania" - jak to mawiają lepiej późno niż wcale - cieszę się, że znalazłam odwagę by poświęcić się fotografii. Daje takiego radosnego kopa, że hej :)

      Pozdrawiam :)
      (ucałuj Lenkę)

      Usuń
    2. Świetnie się bawiliśmy! Paulina jest doskonałym obserwatorem, łapie to co normalnemu oku często umyka.

      Jeszcze raz pięknie dziękujemy i do zobaczenia!

      PS. Brakuje tu kilku moich ulubionych zdjęć..:)

      Usuń
    3. Ja również świetnie się bawiłam :) To chyba najdłuższy post ever (więc wybaczcie mi kilku ulubionych kadrów, ale postawiłam na spójność) :)

      Buziaki!

      Usuń
  4. Świetne kadry. Ogląda się to z wielką przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń