.

niedziela, lipca 31

Warsztaty fotograficzne


Witam Was serdecznie. Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem  zorganizowania warsztatów fotograficznych. Jeśli dobrze czujesz się ze swoim aparatem, ale uważasz że można lepiej, jeśli jesteś ciekawy "jak to się czaruje", chcesz zobaczyć pracę w studio i plenerze, to zapraszam serdecznie.

Stawiam na niemalże indywidualny kontakt, dlatego grupy będą maleńkie, max. 6 osób. Każdy oprócz pracy w grupie i wysłuchania moich opowieści (i oczywiście zadawania mnóstwa, mnóstwa pytań), będzie miał okazję pod moim okiem indywidualnie popracować z modelką (dorosłą lub dzieckiem) przez 1h. Będzie też okazja potestować różne obiektywy, zobaczyć jak pracuje się z wizażystką itp.

W części obróbkowej będziecie mogli przejść przez cały etap cyfrowego życia zdjęcia - zgrywanie, kopie bezpieczeństwa, selekcja, wołanie rawów (a co to jest raw?), retusz, poprawa kolorystyki zdjęcia, przygotowanie do druku. A może na www?

Obydwie części (fotograficzna i obróbkowa) są od siebie niezależne, lecz gorąco zachęcam do udziału w obydwu częściach (w drugim etapie każdy może wówczas pracować nad własnymi zdjęciami z pierwszego etapu). A ponieważ chciałabym abyście przeszli ze mną przez całą fotograficzną przygodę (od zrobienia zdjęcia do jego obróbki) to na drugą część daję wam 30% zniżki (przy zakupie pierwszej).




A w części fotograficznej (wymagane posiadanie własnego aparatu z możliwością ustawień manualnych - mogę wypożyczyć do warsztatów Nikona d80):


W części obróbkowej (wymagane posiadanie laptopa z Photoshopem - mogę wypożyczyć sprzęt lub pomóc w instalacji wersji próbnej):




Decyduje kolejność zgłoszeń, dlatego proszę o kontakt mailowy czy jest miejsce. Prześlę również dane do przelewu. Zadatek w wysokości 30% jest równoznaczny z rezerwacją miejsca, pozostałą część należy uiścić najpóźniej na 3 dni przed warsztatami. Wystawiam na życzenie faktury VAT. Spotkania odbywać będą się na ul. Pieniężnego 13 w Olsztynie oraz na zielonej trawce. Pyszna kawa oczywiście zawsze u mnie jest - wystarczy słowo :)

I prawie zapomniałam dodać :) Oprócz tego że jestem fotografem, jestem również szkoleniowcem (szkolę już od wielu lat, przeszkoliłam setki osób, mam za sobą szybko licząc z półtora tysiąca godzin na sali szkoleniowej) więc wiem, że oprócz tego CO się mówi, ważne jest również to JAK się to robi. Możecie więc być pewni, że wyłożę "kawę na ławę" łatwo, miło i przyjemnie :)

Czekam również na kontakt od osób, które wolą spotykać się ze mną w tygodniu - planuję uruchomić drugą grupę.

6 komentarzy:

  1. chetnie bym skorzystala z taki warsztatow ale 800zl to jak na razie dla mnie duzo...:/ bd jeszcze kiedys takie warsztaty??

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą jeszcze na pewno, ale na razie ciężko mi powiedzieć dokładniej kiedy. Zapraszam więc na następne - proszę śledzić bloga i FB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. będą jeszcze jakieś warsztaty z fotografii dziecięcej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Będą na jesieni, na pewno dam znać na blogu i na FB o terminach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze warsztaty - super sprawa, szkoda że tylko w Olsztynie, bo policzyć dojazd + jakiś nocleg to wyjdzie "masakryczna" cena....
    Ale czekam na info o kolejnych...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o nocleg to jestem w stanie pomóc :) Moje atelier jest bardzo gościnne :)

    OdpowiedzUsuń