.

sobota, maja 12

Długo i szczęśliwie

I żyli długo i szczęśliwie  - tak się kończą wszystkie bajki. Tak też mam nadzieję, wyglądać będzie historia Ali i Dawida. Bo wszystko wyglądało jak z bajki... Przepiękny ślub i wesele, cudowne miejsca, ale co najważniejsze - wspaniali ludzie!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam fotografie z przygotowań, a przy innej okazji pokażę resztę :) Bo tych zdjęć jest taaak dużo!

Zapraszam :)
















Do wpisu wykorzystałam ramki i ozdoby z zestawu kropla błękitu z Drozda Immagine Design.

9 komentarzy:

  1. Pięknie i profesjonalnie, tak powinna wyglądać sesja ślubna !
    Idealnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna suknia ślubna, piękne zdjęcia, cudowne.. czekam na swój ślub i mam nadzieję, że będę miała możliwość i okazję znaleźć podobnie utalentowanego fotografa, bo tak dobrego jak Ty, na pewno nie znajdę! Pozdrawiam bardzo serdecznie :) Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Gratuluję niezwykłego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urzekł mnie te zdjęcia...ciekawa jestem reportażu z całego dnia. Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam serdecznie! Niezwykle miło czytać takie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia: każdy kadr starannie przemyślany i dopracowany w najmniejszym calu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia , pełne detali

    OdpowiedzUsuń