.

piątek, października 28

Żuczek w trawie

... czyli Jasiu z łanach zbóż, kwiatach, trawie... Jednym słowem to co kocham najbardziej - człowiek na łonie natury...

Ostatnio złapałam się na tym, że kiedy śmigam samochodem przez piękne zakątki Polski, oglądam się zawsze dookoła - no dobrze, szyja chodzi mi na prawo i lewo, ledwo karku nie skręcę i co drugie miejsce wzdycham cicho, a co trzecie głośno - ależ piękne miejsce na sesję!

Miejsca na sesję z Jaśkiem również upatrzyłam zza szyby samochodu, tym bardziej, że to z dala od domu, na obcym terenie... Zawsze kiedy wyjeżdżam towarzyszy mi ten dreszczyk emocji - cóż to zastanę na miejscu? Tym razem nie mogłam sobie wymarzyć piękniejszego pleneru!










4 komentarze:

  1. swietna, naturalna sesja, fajne odbicie w oczkach na czwartej fotce, pani fotograf w całej okazałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywna w odbiorze sesja :) Mały model super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce i na chwilę zapomniałam o tym co za oknem.Super plener :)

    OdpowiedzUsuń