.

czwartek, grudnia 6

Tapeta na pulpit - grudzień

Dzisiaj trochę spóźniona, grudniowa tapeta. Niestety zmogła mnie choroba (którą dostałam w "prezencie" od synka) i nie mogłam się wybrać w poszukiwaniu zimowych smaczków... Na szczęście czuję się już dobrze, zatem czas wracać powoli do pracy :)

Przygotowałam dla Was dwie tapety - kliknijcie w wybraną prawym przyciskiem myszki i wybierzcie opcję - "zapisz element docelowy jako", aby pobrać tapetę w wysokiej rozdzielczości :)





Jedna to przywitanie zimy - w nocy spadł piękny świeży śnieg i nie mogłam sobie odmówić wybrania się na "moją" łąkę - chociaż jak widać, nie byłam do tego zbytnio przygotowana :)




Druga - to przywitanie mojego nowego studio, które w zasadzie można uznać za gotowe, uszczknę zatem rąbka tajemnicy i pokażę nieco detali :)






1 komentarz:

  1. przepiękny kalendarzyk :)
    jak i zdjęcia :D chciałabym, żeby znów był grudzień :)

    pozdrawiam KOLORowanka

    OdpowiedzUsuń