.

czwartek, lutego 24

Zwiastuny wiosny

Niektórzy dziwią się, że przy 20 stopniach mrozu, ja już myślę o wiośnie, robię porządki (co widać też na blogu - i mam nadzieję, że ten nowy porządek tu Wam się spodoba) i szukam wszędzie oznak budzącego się życia. Trzaskający mróz za oknem nie jest tym, co lubię najbardziej, jednak nic nie rozgrzewa mnie bardziej niż kilka ślicznych uśmiechów od malucha ;) Uwierzcie, że po takiej sesji energii mi starcza na tydzień!
Jakiś czas temu, w środku zimy przyszła do mnie do studio śliczna mała dziewczynka. I tak jak trzeba być bardzo czujnym by w lutym odnaleźć oznaki wiosny, tak też trzeba było uważnie oczekiwać na jej uśmiech. Lecz cierpliwość została nagrodzona, a my możemy się dziś cieszyć zdjęciami, na których widać te maleńkie zwiastuny wiosny ;)












Ubranka, parasolka - Reserved
Zielona narzuta, konewka z kwiatami - Home&You
Korale, szal - "szafa mamy"

1 komentarz:

  1. ślicznie, ślicznie i raz jeszcze ślicznie. Śliczne zdjęcia, świetna ich prezentacja no i genialny blog. Jestem pod dużym wrażeniem.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń