.

wtorek, stycznia 3

WOŚP 2012

Kochani, już po raz kolejny wystawiam swoją sesję na aukcję charytatywną, a konkretnie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Kiedy urodziłam Stasia, okazało się że naklejka WOŚP jest na KAŻDYM inkubatorze, maszynie, urządzeniu. Widziałam te naklejki wszędzie w koło... WOŚP naprawdę pomaga i to widać. Mój Stasiu też leżał też w inkubatorze przez chwilę. A teraz leżą tam dwa maleństwa mojej kuzynki, która urodziła dzisiaj rano bliźniaki.

Przesyłam Wam malutcy dzielni chłopcy dużo, dużo pozytywnej energii. Wypoczywajcie tam sobie i zbierajcie siły :* Ciocia niedługo Was odwiedzi!

A was drodzy moi zapraszam na aukcję. Cały dochód pójdzie na wsparcie dla noworodków i  ciężarnych, a wy możecie sobie lub bliskim zafundować niesamowitą pamiątkę! Sesja jest wartości 450 zł, w pakiecie jest 20 ujęć na DVD i w postaci odbitek 15x21 cm.

Aukcję znajdziecie tu:

http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=566392



1 komentarz:

  1. Jeszcze dwie godziny, mamy już ponad 500 zł. Dziękuję wszystkim biorącym udział w aukcji i ją udostępniającym :*

    OdpowiedzUsuń