.

piątek, lutego 3

Minialbumiki wracają :)

Historia lubi się powtarzać :) W zeszłym roku przed Bożym Narodzeniem wprowadziłam specjalną ofertę - minisesje. Kiedy po świętach zniknęły, dostałam mnóstwo zapytań czy jeszcze wrócą, więc zagościły na stałe w mojej ofercie.

W tym roku, specjalnie z myślą o prezentach, przedstawiłam wam przesłodkie maleństwo - minialbumiki. Idealne "do torebki", aby mieć zdjęcia ukochanych osób zawsze przy sobie.



Teraz jednak (mimo, że zniknęły z cennika) zamawialiście je u mnie z okazji Dnia Babci, Walentynek itp. Postanowiłam więc, że i one zostaną z nami na dłużej :)

Ja swoje dwa (jeden ze zdjęciami dzieci, drugi jako kieszonkowy kalendarz) noszę zawsze przy kluczach. Powszechnie wywołują "ochy i achy" wśród osób, którym je pokażę ;)


Więcej o tych maleństwach dowiecie się w cenniku (do ściągnięcia na mojej www), lub klikając TUTAJ.
Co więcej: przygotowałam na nie promocję :)

2 komentarze:

  1. Ja niestety mam problem z otwarciem strony internetowej. Jakaś awaria?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, niestety mamy awarię strony - jutro zapewne ruszymy :) Przepraszam za niedogodności...

    OdpowiedzUsuń