.

wtorek, marca 1

Mała księżniczka

Jakiś czas temu zostałam poproszona o przybycie jako nadworny fotograf do Amelki - małej księżniczki. Wzięłam swoje dary i spakowałam się w drogę. Księżniczki oczywiście mieszkają w pałacach - ten  co prawda znajdował się w bloku, lecz jak to w bajkach bywa, tuż po przekroczeniu progu, działać zaczęła niezwykła magia i moim oczom ukazało się niezwykłe wnętrze, pełne cudownych kolorów i magicznych motyli.
Amelka - jak przystało na osobę o takiej pozycji, ugościła mnie zgodnie ze wszystkim i zasadami protokołu dyplomatycznego - obdarowana zostałam niezliczonymi uśmiechami i niebywałym zainteresowaniem :)

Z naszego spotkania powstały takie oto zdjęcia:





Kolorowe poduchy i latarenka - Home&You
Magiczne motyle i fotel, którego zazdroszczę - skarby z Pałacu królewny
Inne - skarby nadwornego fotografa :)

5 komentarzy:

  1. Cudowna mała księżniczka :) Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznotka :) kolorki midzio !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna mała panienka :)) śliczne oczki i słodkie minki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu!

    Niemniej wszystkie cudne i takie różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń