.

piątek, kwietnia 8

Wielkanoc, cz. 2

Przyszła pora na pokazanie drugiej części zdjęć z naszych świątecznych przygotowań. Dziękujemy Wam bardzo za ogrom miłych komentarzy i ciepłe przyjęcie części pierwszej!

Maja miała bardzo dużo radości z tego naszego weekendowego wspólnego pieczenia i z podziwem muszę powiedzieć, że upiekła babeczki i ciasto... w zasadzie sama! Ja niewiele pomagałam ;) Ot tylko pilnowałam przepisu, włożyłam i wyjęłam ciasta z piekarnika. A całą resztę zrobiła moja dzielna i nieodłączna pomocnica! Sami zobaczcie :)




Cudne babeczki i ciasto powstały w foremkach z Home&You.

3 komentarze:

  1. Wszyskie zdjęcia sa świetne. Ta atmosfera z nich emanująca wspaniała i zachęcajaca do świątecznych przygotowań. I jak pokazane zaangazowanie dziewczynki!Mogłabym tak zachwycać się i zachwycać do jutra rana. To ostatnie zdjęcie to mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuch dziewczyna :) A zdjęcia jak zawsze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie na tych zdjęciach wszystko jest zgrane. I kolor foremek, i bluzeczka malej :-) jasno, pastelowo i bardzo wiosennie. Bardzo optymistyczne fotografie.

    OdpowiedzUsuń